Maailman suosituin on uudistunut!
ICON - BETTER THAN EVER!
Maailman ja Suomen suosituin mönkijämalli Sportsman 570 EPS on uudistunut. Uuden 2021-mallin muotoilu modernisoitui tyylikkäästi vastaamaan nykypäivän trendejä. Sportsman-mallia on myyty maailmalle jo yli 1,6 miljoonaa. Suosion taustalla on Sportsmanin loistavat ajo-ominaisuudet, ajomukavuus ja erinomaisen vaivaton ja helppo käyttö. Uuden Polaris -mallin laatuun ja tekniikkaan on myös tehty selviä parannuksia, kuten parannettu voimansiirto, parannettuja alustan komponentteja, aikaisempaa huomattavasti parempi kylmäkäynnistyvyys ja virtavarat lisävarusteille (18Ah akku). Lisäksi bensapihin 570 DOHC moottorin EU NRMM version tehoa on lisätty 9hv ja vääntöä 7ft-lb vrt 2020 malli.
Sportsman 570 EFI EPS UUDISTUKSET
Täysin uusi, upea ja tyylikäs muotoilu
Led valot edessä ja takana, myös ohjauksen mukana kääntyvä LED työvalo
Enemmän tehoa, + 9hv
Uusi tehokas 18 Ah akku (78 % enemmän käynnistystehoa)
Pikakytkentäpistoke lataukselle
Entistäkin pehmeämpi liikkeelle lähdön kytkentä
Uudet tiivistetyt alustan helat
Parannetut jarruletkut
Parannetut A-tukivarret
Täysin tiivistetty virtalukko
Uudet vahvat tavaratelineet uusilla sidontapisteillä
Tavaretelineen sidontakaide edessä
Uudet ja kestävämmät/isommat 25” Carlisle -renkaat
Korkeampi maavara (296 mm)
Polaris sähkövinssin asennusvalmius
Glacier-puskulevyn pikakiinnitys
UUSIA LISÄVARUSTEITA:
Rockford Fosgate Blutooth -audiojärjestelmä
parannetut kahvalämmittimet
Uusia Lock&Ride-tavarankuljetuslaatikoita
Uudet karjapuskurit
SPORTSMAN FAKTAT
Maailman ja Suomen suosituin automaattinen mönkijämalli
T3b-mallisto on rekisteröity kahdelle (60 km/h)
Saatavana myös T3a rekisteröitynä (40 km/h)
Osa malleista saatavana myös EU-maasto- ja L7e-malleina
Automaattinen 100 % neliveto
Tehokas ja bensapihi 4-tahti/4-venttiili DOHC -moottori (NRMM hyväksytty)
Sähkötoiminen kaasunohjaus ja lähes huomaamattomasti toimiva nopedenrajoitus
Erillisjousitus edessä ja takana
Todella kevyt, mukava ja helppo ajettavuus niin tiellä kuin maastossa
Progressiivinen EPS-ohjaustehostin (EPS-mallit)
EBS-moottorijarru (EPS-mallit)
ADC-alamäkijarru (SP-mallit)
Pieni kääntösäde – ketterä maastossa
Yhdestä kahvasta toimivat hydrauliset levyjarrut vaikuttavat kaikkiin pyöriin
Ohjauksen mukana kääntyvä työvalo
Kannelinen ja vesitiivis tavaratila edessä
Vetokoukku ja sähköpistoke vakiovarusteena
Monipuolinen ja selkeälukuinen 4" LCD Rider Information Center-mittaristo
Pistoke huoltolataukselle
Laaja ja monipuolinen/pikakiinnitteinen Lock&Ride-lisävarustus
TÄRKEIMMÄT LISÄVARUSTEET:
Lock&Ride-pikakiinnitteinen puskulevysarja
Sähkövinssi
Prospector-telasarja
Lock&Ride-pikakiinnitteiset tavaraboxit
Lock&Ridet-tuulilasit
Kahva- ja peukalon lämmittimet
Tekniset tiedot:
Moottori 1-sylinterinen, 4-tahtinen DOHC
Jäähdytysjärjestelmä nestejäähdytys
Polttoainejärjestelmä EFI
Sylinterimitat 567 cm3
Voimansiirto automaattinen 100% neliveto, PVT-variaattori
Sytytysjärjestelmä Bosch ECM
Käynnistys sähkö
Mittaristo Monitoimi 4" LCD Rider Information Center
Vaihteisto 2-eteen, vapaa, peruutus ja parkki
Pituus (mm) 2101
Leveys (mm) 1212
Korkeus (mm) 1409
Akseliväli (mm) 1293
Istuinkorkeus 857mm
Maavara (mm) 296
Polttoainesäiliö (L) 17
Renkaat, edessä 25x8-12
Renkaat, takana 25x11-12
Jarrut, edessä yhdestä vivusta toimivat hydrauliset levyjarrut
Jarrut, takana yhdestä vivusta toimivat hydrauliset levyjarrut
Etujousitus MacPherson erillisjousitus
Takajousitus Tupla A-tukivarret erillisjousitus
Joustovara edessä 208mm
Joustovara takana 241mm
Latausjärjestelmän teho 660w
Kuivapaino 451
Kuormauskyky edessä (kg) 41
Kuormauskyky takana (kg) 82
Istuinpaikat 2
Valot LED ajovalot ja takavalot
Ohjaus EPS ohjaustehostin
Virranulosotto vakio
Muu varustelu EPS ohjaustehostin, EBS moottorijarru, etutavaratelineen lisäkaide, latauspiste, LED työvalo
Saatavana myös traktorimallina T3b - max 60 km/h, rekisteröity kahdelle
Saatavana myös L7e-tieliikennemallina Kyllä
Saatavana myös maastomallina Kyllä